Download toegangskaart

Masterclass Marketingpsychologie: beïnvloedingstechnieken voor marketeers

Dinsdag 31 maart

Wil je weten waarom consumenten doen wat ze doen?

Door middel van neuromarketing kunnen we tegenwoordig redelijk goed zien wat er in ons hoofd gebeurt. We kunnen de reactie op marketinguitingen inzichtelijker maken, door middel van EEG en fMRI scans en eyetracking. En dat is interessant voor ondernemers en marketeers…

Zo weten we bijvoorbeeld op welk moment een kijker afhaakt bij een tv-commercial. Of wanneer iemand verlangt naar een product dat te zien is in een social media advertentie. En of de afzender van een poster überhaupt wordt gezien.

Er zijn zó veel beïnvloedingstechnieken die voor je kunnen werken, dat je er na deze masterclass zeker zelf mee aan de slag kunt.

Wil jij:

  • leren op welke wijze we dagelijks worden beïnvloed?
  • meer doen met beïnvloedingstechnieken in je marketing?
  • de geheimen leren kennen van marketingpsychologie?
  • het e-book ’10 briljante beïnvloedingstechnieken’ ontvangen?

Mis dan deze masterclass Marketingpsychologie niet!

De masterclass wordt je aangeboden door marketingcoach Wendy Oude Veldhuis van Bureau Snugger en tref je binnenkort in het programma op deze site.